Smakat på smakportioner!

Idag har vi för första gången introduserat burkmat för Bellan-bus. Ja! Vi gjorde de lätt för oss. Stack ner till ica o köpte hem. burkmat!! Hemska föräldrar e vi. Inte sant?! ;)
Skämt åsido. Ella verkade inte helt ointresserad. Verkligen inte. Hon tog skeden i munnen. Gjorde väl en del miner. Smaskade o körde fram o tillbaka tungan i munnen. Men hon åt. En hel del, fakitskt (o me en hel del menar jag att hon nog fick i sig sammanlagt 2 teskedar)
Ärligt talat va de nog skeden som va de intressanta. Hon "tuggar" ju på allt nu. Bodyn, snutten, kudden, mamma o pappas o alla som håller hennes - händer. Hon öppnar munnen jättestort o ser ut som en liten aggressiv hund som man har nån rolig tugg-leksak framför. O jag säger de till henne. Om hon varit en hund, -då hade jag fan varit rädd för henne!! :)



-En annan smakfavorit -Bärsele!

Kommentarer
Postat av: Tjugo och gravid

Sv: Mja, alltså vi har kommer fram till att han ska ha 3 namn varav ett är tilltal, och de andra är släktnamn, min bror (Vidar) och min killes bror (Mauritz) så vi får väll hoppas på att de blir faddrar med. ;) Tilltalet har vi däremot inte bestämt, men det lutar starkt mot Melvin eller Vincent. :)



Åh så kul med första "riktiga" maten! :D

2010-08-15 @ 07:22:52
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0