Snart Hölle med synd-om-mig-man!

Sitter i princip o bara väntar ut tiden... Ella kommer vilja äta vid 18, vilket gör det till en sjukt korkad idé att sätta sig i bilen o köra till Höllviken nu.. -Så vi väntar!

Längtar efter Moffa. -Efter hans goda käk! Undrar vad han hittat på idag... Jag e hungrig!! Tror även att min man behöver lite näring o energi... Trött, ont i ryggen, sår på fingret, snorig i näsan o massa synd om honom e de idag, nämligen... Dom e roliga dom där männen!



-Hungrig Ella o trött Pappa L. Mina ♥:n

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, ja dom är verkligen för roliga! Sår på fingret är inte att leka med ;)

2010-08-26 @ 20:54:43
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Malin med 2 busfrö

Hej Fanny,

"Halkade" in på din blogg via en annan blogg... O vet du, har ju haft dig & dina brödrar på sommarsimning i Vellinge, du är dig lik :) Så roligt att du har fått en liten tjej, själv har jag Elias 3 år & Tilde 1 år

Hoppas att förlossningen gick bra ,vem var er BM?



Kram Din gamla simlärare Malin :)

2010-08-26 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0