Titta hon SKRATTAR!

Glömde säga de. Ella skrattar som en tok nu! Inte behöver man ens spexa inför henne.
Som idag -Ella låg på magen i sängen o försökte ta sig fram (hon brukar bli skitarg när hon inte kommer någon vart... drar i lakanet med sina små nävar o gnäller o knorrar) Jag låg brevid henne. Pratade lugn o sa att hon va duktig (försöker intala henne att hon inte SKA krypa än) plötsligt bröt hon ut i sånt jäkla skratt. skrattade som en liten galning. Jag började såklart skratta med henne. "Din toka" skrattade jag. "aaaah ha iiihi haha" -fortsatte hon.
När Linus sen kom hem satt hon i min famn. Vi gick fram till pappa. Pratade lite, han pussade henne. När han sen gick iväg men vände sig om för att säga något (till mig) började Ella skratta lika hysteriskt igen. Linus fick tyvärr inte fram mobilen tillräckligt snabbt för att filma, men de kommer nog... iaf om de fortsätter såhär!

Älskade tokunge!


-Innan va de bara skratt vid spex. Nu e de skratt bara man pratar me henne!!
Söta sötunge, gud vad jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, vad mysigt! Visst är det helt underbart :)

2010-08-23 @ 22:28:11
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Mad

Finast!

Ses gärna torsdag?

2010-08-24 @ 08:19:41
URL: http://mamamad.se
Postat av: Bästa fastern

Men pluttan då <3 <3

2010-08-24 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0