Toppendag med toppenbrudar!

Började dagen med att TRO att jag missat tåget då min finfina klocka gick fel!! (ställde om datum på den i lördags o måste råkat pilla till visaren oxå) "Damn!" tänkte jag e traskade mot bussen. Konstigt nog kom bussen 10 minuter för sent -när jag kollade på klockan! Men var helt i tid om jag kollat mobilen... -vilket jag gjorde... sen!!

Mötte upp Tjejerna på Entré. Bänkade oss me en baugett o cola (för min del -dom andra va lite trendigare o körde latte -eller kaffe eller hur de nu blev!) Sen snackade vi, myste me varndras bebisar. snackade lite till. gav bebbarna mat, åt själv o pratade mer. Klockan hann bli fyra innan L hämtade mig o jag insett att vi suttit där o tjattrat i nästan 3½ timme!!!
-Ajja, då märker man att man haft trevligt iaf!
Gör jag gärna om -Ni me, brudar?!



-Hon den dära me felgående klocka!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja definitivt!

Det slog mig inte förrän jag tänkte på att Oskar faktiskt slutat jobba hur länge vi satt där egentligen :) det var väldigt trevligt! Kul att se både Ella och Filippa på riktigt också :D

2010-08-24 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0