Leggings-ångest!

Hej o hå. Pust o stånk. Ny dag, nya tag! Fullt upp idag som sagt, men de får man ta. Snart Oslo o semester. En dag to go... 
Ella sov kanon i resesängen. Fick ner henne i den på 4de väckningsförsöket av mr. L. Vaknade en gång, åt. Somnade, vaknade igen vid 9, pigg som en mört, glad som en... (vad säger man till de? Glad som en..?) Ajja. Glad som TUSAN va hon!

Vi har varit iväg. Köpt legging o två nya bhar. Rea is the shit! Btw fick jag hem ett par jeansleggings från Nelly. Självklart drog jag av lappar o hela köret på dom direkt. Provade dom -O dom gick inte ens över rumpan!! (=total ångest) L fick dra (lyfte nästan med mig, men de fick jag ta. På skulle dom!!) Valkarna över byxkanten va inte nådiga o jag fick den värsta ångesten på länge... Denna storleken va stor (o då menar jag STOR) på mig innan. Nu gick den knappt på! Efter ett x antal töjningsförsök gav jag upp. Nähäpp, 200 spänn i sjön o rå-ångest över min super-fetma. Drog av ångesten (leggingsen) o skulle vika ihop dom när jag såg lappen. Storlek VADDÅ? Dom va 2 storlekar. Jepp, 2 fucking sizes mindre än jag beställt!! Skit i pengarna. Skit i leggingsen. Här ska de festas med cola o kanelbullar. Jag e ju för fan smal... (rejäl överdrift) Tjohoo!




-Stickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0