5,3 kilo större och 21 cm längre på knappa 8 månader!

Besök av Jessie har vi haft idag. Hon bjöd på lunch och vi myste ner oss i soffan. En bra dag har jag haft. -Det blev en bra dag! -Först va den mest kaos-artad, faktiskt!

Jag skrev igår på facebook om någon vill skjutsa oss till bvc idag. Snälla faster Åsa erbjöd sig. -Vi messade imorse och bestämde att hon skulle komma hit! Klockan va 10 när jag fick sms om att Åsa satt fast i kö. -Nån lastbil hade vält och det stod helt still! Åsa va rädd att inte hinna! "Ingen fara" messade jag, "Jag ringer taxi!".
Taxitanten va inte lika positiv... "Ja, om en timme kan du få en bil" surade hon.. Jahopp! -Jag behövde en typ då. Direkt! Jag klädde på Ella, ringde bvc, men ingen svarade! Humöret kokade och jag bestämde mig för att gå dit. -De kunde väl ändå inte bli värre, menade jag!
20 minuter innan vi skulle va där gick jag utanför dörren. 30 min brukar de ta att gå. -Utan snö! Idag tog det oxå 30 minuter, däremot va jag genomblöt när jag kom fram.. inte av snön bara -mest av svett, faktiskt! (Äckligt, men sant!)
Besöket gick fint. Ella klarade testen galant. Mätte hela 69 cm och väger nu 8,4 kilo! -Stor börjar hon bli, älsklingen.

L jobbar inatt. -Andra natten denna vecka. Dom har jättemycket att göra nu! Röjer snö o grejer!

Imorgon kommer nog Agge o Ralle. Kanske Vigge kommer han med, -men på dagen... Vi får se! Tacokvällen blir en kycklingkväll, bestämde vi! Tog fram kyckling igår för att kunna laga den idag men både jag och Linus va helt slut o beställde pizza. Latmaskar -I know!





Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

En lång och ståtlig liten tös :)

Blivande modell kanske? :)

2010-12-02 @ 21:24:48
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Malin

Va det svedala taxi? I så fall snackade du med samma surkärring som jag fick i luren i förrmiddes.

Tur att det löste sig ändå.. denna snön ställer bara till det ;/

2010-12-02 @ 21:49:41
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0