Award!

Denna awarden har jag fått av Milla! -Tack så mycket, snäckan!



Som vinnare av awarden ska du:
- Lägga upp bilden på din blogg.
- Tacka o länka till den du fått awarden av.
- Skriva 7 saker om dig själv
- Skicka vidare till 7 vänner


Jahopp. 7 saker om mig!

-Jag e perfektionist.. Inget kan nog någonsin bli tillräckligt bra, -iaf inte när jag gör det! En sjukdom e det. Oerhört påfrestande för både mig och min omgivning, -gissar jag!

-Jag åker hellre på skidsemester än till soliga stränder

-Mest av allt i livet e jag stolt över min Ella. Över min insats med henne oxå, faktiskt! Kärlek räcker långt -de tror jag på!

-Jag älskar att måla o pyssla, sminka och stajla. -Ett kort du får av mig e aldrig köpt!

-Jag bryr mig mycket om hur saker o ting ser ut, däremot kunde jag inte bry mig mindre om tekniska prylar.. Att ha den senaste iphonen eller fetaste platt-tvn betyder verkligen inget för mig!

-Jag klarar inte av doftljus med vaniljdoft -får huvudvärk direkt!

-Jag gråter lättare glädje-tårar än tårar av sorg... De räcker med en fin sång, en känsla eller nån töntig kärleks-film för att tårarna ska spruta!

Intressant fakta, gissar jag!



Jag ger denna vidare till:

-Maria

-Madelaine

-Malin

-Sophia

-Emelie

-Petra

-Louise

... Om ni vill, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0