Hon somnade halv åtta!

Dagen började med att faster o fajja kom o hälsade på. Busade med Ella o snackade skit. Ella somnade nästan direkt då dom gått. Klockan va då strax innan ett.
Miriam och barnen bus kom förbi i eftermiddags. Sötnosar som älskade att klappa på Ella va dom! Hjälpte till att ge henne vatten, lekte med henne o hennes leksaker. Kurragömma va även kul en stund! -Söta va dom som sagt. Jättesöta!
Jag köpte Miriams gamla bilbarnstol. Har innan varit o kollat på dom där splitter nya, superdyra bilstolarna, men känns de lönt? Nu kom vi undan billigt o bra. Tyckte hon satt kanon i den o den e godkänd upp till 25 kg. -Hur bra som helst ju!

Ella sov som sagt vid 1 idag. Vaknade strax innan två. Efter det somnade hon inte för än klockan va halv åtta, då däckade hon mot pappas axel o sen dess har hon sovit... -Nya rutiner? 1 endaste sov-timme på dagen? -Fine för mig, så länge hon sover så bra som hon gjort innan på natten så. (o så länge på morgonen... -Jag vet. Jag e lyckligt lottad!)

Imorgon bvc. Fruktar mest promenaden dit och hem! Ofast tar det en halvtimme ungefär -men de e när jag går småvägarna dit... dvs "Genvägen". Imorgon vet jag inte hur jag ska göra... -Skjuts, kanske?.. någon?


Idag tog vi foto till julkorten oxå... -Hur söt e hon inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0