Nyårsplanering me Sophie!

Imorgon drar vi in till stan. Träffar Sophie o Julian. Fikar o kanske köper en julklapp till Ella som jag kollat länge på... Jag e helt förälskad iaf. -Hoppas Ella blir det med!
Egentligen skulle jag vilja köpa julklappar till hela släkten. Till alla mina vänner o alla dom som står mig nära, -Men de går inte... De gör inte de! Vi har fixat småsaker till en liten skara av släkten o dom som inte får får iaf ett julkort! Tror de e uppskattat.. Mina släktingar har nämligen allihopa samma inställning till de här med presenter -"Jag önskar mig inte NÅGOT!"

Men iaf. Imorgon blir de stan o vi träffar Ellas framtida pojkvän Julian o hans mamma Sophie. Jag o Sophie snackar väl lite nyår iom att vi ska fira detta tillsammans. -Ser jättemycket fram emot de. Kommer bli storslaget -eller helt lagom. 4 småbarnsföräldrar, lite skumpa, mat o sen raketer innan vi dimper ner i sängen för att orka med morgondagen... -För jag gissar att dom där små inte bryr sig om att de e nyårs-dagen heller, eller??


-En stark blixt på kameran, Jag, Ella, Sophie o Julian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0