Ska hon va vaken för alltid nu eller??

dsc_0325 (MMS)

Ella somnade åtta. Hon vaknade elva. Jag somnade runt ett, Ella vaknade igen runt halv tre igen... OCH fyra! Klockan e nu strax efter fem o Ella ligger vaken i vår säng. -Klarvaken! Hon har hållt igång i nån timme nu. -Skrikit, skrattat, sparkat, snackat... -Vad jag har lust att göra?? Har ni sett skönheten o odjuret? I scenen där Belle rider hem för att "rädda sin far" (som hon med mjuk, sammetslen röst uttrycker de) står odjuret samtidigt på balkongen o ryter ut sin smärta o desperation -DE vill jag göra! (o hade även gjort om de inte varit så att jag faktiskt gillar mina grannar..)


Kommentarer
Postat av: Mad

Kanske är tänderna som spökar? Eller så kanske hon testar er nu. Vad gör ni när hon vaknar?

2010-12-15 @ 08:17:04
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0