Som ett litet barn dan innan jul...

Paketen e inslagna. Morsan e nöjd! Bada Ella o tvätta får vi göra imorgon. -Jag har redan förbrett Jessie.

Imorgon kväll firar vi jul hos mommo... Inte på många år har jag känt sånt sug efter jul, Längtat på de sättet! Jag har inte än ätit nån julmat, inte öppnat några advenskalendrar eller knappt haft något pynt, Ändå e stämmningen på topp! -De måste va mitt troll va? -som gör de. Hennes första jul ska jag njuta av. Se henne njuta. För även om hon inte förstår innebörden av de än så e de väl ändå något speciellt. -En av många "första", lixom...



Klappar!


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Ja, julen blir klart annorlunda när man har barn :) Mycket mer stämning!

2010-12-22 @ 23:07:12
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja jag känner precis samma magiska känsla!! Det är nog de där små liven som gör det =)) Och så får vi en vit jul också kan inte bli bättre!! God jul på er kram

2010-12-23 @ 07:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0