Upp o ner. Ner o upp!

Började dagen själv i stan. Köpte ett par jeansleggings till mig, hårsnoddar åt Ella. Venessa joinade oss sen. Vi gick en runda, mötte upp Agge. Handlade och drog sen hem till henne. Vi hann varken fika eller dricka glögg som vi handlat med oss för än L kom. (O han kom ändå inte för än klockan hunnit bil kvart över fem..) Bilen blev "nästa" då Ella va hungrig. -Trött va hon oxå. Gnäll-faktor hög efter en solskens-dag...

Hon vaknar mycket nu, Ella! Flera gånger fram till klockan blir 1-2 på natten o hon äter. -Hon skriker. E ledsen. Verkar ha ont... (?) De enda jag kan försöka med e nappen. Vagga. Vyssa o trösta... Ibland tar vi till maten för att göra henne nöjd. -o ibland äter hon. Oftast, faktiskt... -men dock bara några klunkar!

Imorgon ser det ut att bli stan igen... Om Mikaela eller Lina vill o kan. Mammorna har jag inte träffat på länge nu. Babycaféet saknar vi. -Både jag o Ella tror jag! Vi får se, helt enkelt. Om de inte blir stan blir de påhälsning av Petra o Neo -vilket e lika trevligt de, ju!
-Uppdatering kommer!


-Solsken på dagen. Åskmmoln på natten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0