Bättre sent än aldrig...

Bara för att jag varit en så dålig bloggare ska jag uppdatera er om veckan som varit. Dessutom bjuder jag på bilderna som jag utlovat för flera dagar sen... -Bättre sent en aldrig säger man va??


Måndag.
Kuss-dejten blev inställd. Jag o Ella va bara hemma o surade (båda två, ja!) hela dagen. Tråkdag som avslutades med tvmys, -som vanligt på måndagar. (Tack tv 3!)  

Tisdag.
Jag o Ella hade en underbar dag med Sophie i stan. Venessa hängde på en stund. Mös i kylan, fikade o kollade vagn. Perfekt tisdag helt enkelt!

Onsdag.
Vaknade jättetrött. Va först sugen på att ställa in babycafé-dejten o istället stanna hemma osminkad o oduschad, Slippa krångla på overall, bråka med busschaffisar o faktiskt kunna sova middag... Ändå åkte vi in. Inte till babycaféet, -för de va stängt! Vi fikade på mormors o hade en underbar dag. Kul att träffa både mammorna o bebbarna efter ett rätt så långt (typ 2 veckors) uppehåll.

Torsdag.
Tn kom efter många om o men -ännu fler bussar- o mycket snö, hit. Stannade på middag. Vi hade en lugn dag. Uppdaterade varandra om livet, kärleken, bebisskrik (för min del) o massa annat kompis-snack.

Fredag.
Victor o Venessa var här en stund. Jessie o Christian kom på kvällen... Tacopaj, "Fassan", godis, en halv cider o många skratt förgyllde kvällen. Älskar dessutom filmen (som jag såg för andra gången) -Den får mig att vilja adoptera i framtiden...

Lördag.
Ella lämnades hos mommo på eftermiddagen. Jag o Linus åkte hem, lagade tacos o bjöd hem vänner. Vi drog till trelleborg efter många om o men, men stannade inte där länge... Kvällen var menad för fest, men ödet ville inte samma... Kanske va de bäst så! -Partyprinsessan inom mig börja sakta men säkert tyna bort verkar de som!

Söndag.
Älsklingsplutt kom hem vid lunch. Vi hade en riktig mysdag. Jag somnade på soffan på eftermiddagen, L tog hand om E. Jag hämtade beställt paket o vi köpte hem pizza... Tidig sänggång -för både oss o Ella.



-Ebba, Gustav o Ella i onsdags.


-Tn myser med Ella i torsdags.


-Ella o Venessa i fredags.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Trillade in här o får önska en God Jul!



Kul att se Tn, var inte igår!

2010-12-23 @ 12:58:45
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0