Nya tag!

Tårtabak. Släkt kom. Presenter. Presentöppnande. Tårt-ät. Släkt gick.
Jag o L beställde mat. Åt. Ella sover som en stock. Disk. Torka av. Mer disk. Ella vaknade till -somnade igen. L spelar Fifa 10. Jag bloggar.

Ja. De va min dag. Min 25årsdag!
Underbar va den. Stökig o bökig o allt vad kalas innebär, men ändå Fabulous med stort F!
Fick massa fina presenter. Ella oxå! -julklappar i efterskott.


Imorgon nyår! -2011 ska välkomnas! tvåtusenelva... Ella fyller 1! L fyller 26. Några nya tillskott i vänskapkretsen välkomnas och så fyller även jag 26 -även om de e rätt långt kvar tills dess!
Jag tror de blir ett bra år. Möjligtvis ett år med massa omställningar... -Ella ska ju börja på dagis till hösten. Jag ska plugga eller jobba. Ella börjar väl gå (förhoppningsvis!) o prata (iaf lite) o vi flyttar väl kanske härifrån o får nya möjligheter... Men bra, De tror jag de blir! Jo. De blir de!
Börjar bra gör det iaf! Imorgon beger vi oss till Rasmus o Sophie där vi tillsammans med dom, o Eva & Love firar in det nya året. L e sen ledig 2 veckor från jobb. Skönt ska de bli. Jätteskönt! Jag behöver de känner jag! Sista tiden har varit utmattande.

Nya tag. Nytt år o nya friska tag -eller vad säger man?
Visst e de nördigt? klyschigt som fan! Ändå e jag . -Jag tror vi behöver lite klyschor. Ett nytt år e väl en alldeles underbar anledning att starta om. Kanske bryta ett löfte, eller två. Men vi ger dom iaf! Vi tror på förbättring -o de tror jag iaf alltid e en början...

Gott nytt år, mina vänner
(Även om vi ses imorgon, förhoppningsvis!)


-Världens sötaste solstråle-bus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0