10 veckor kvar!

Måste passa på att nämna att idag ska de SKE... Ella ska anlända! Ja, alltså idag om 10 veckor!
Själv hoppas jag på att fröken redan är ute då (får gärna komma någon gång runt den 10/4 har jag bestämt) Men tror på den 20de.. Eller möjligtvis den 15de (varför har jag drömt om att jag fött den 15 april 2 ggr annars?... Om hon nu skulle få för sig att komma den datumen kommer jag tro jag är synsk eller nåt, så de kanske inte e bra! =) )

Ville bara säga det iaf. Att om 10 ynka veckor har jag BF. Då ska jag gå igenom det jag just nu är mest laddad och extremt rädd (ännu mer efter den dumma boken som jag ska slänga åt helvete!) för... Häftigt. Konstigt. Jag, Fanny -The (fd) partyprinsessa ska bli mamma!
Det är otroligt, omöjligt, märkligt, overkligt och fantastiskt -i en enda röra!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

alla längtar ! alla längtar så himla mycket. särskilt jag ! jag fattar inte riktigt varför. jo, kanske för att jag själv inte är redo, men att det djupt inom mig tickar en liten klocka & säger att en vacker dag ska du också bli mamma. nu är det liksom på hanterbart avstånd & jag kan få bry mig precis så mycket som jag vill utan att vara skräckslagen. fast lite skräckslagen är jag för din skull...men det talar vi tyst om. för vet du ? du är världens tuffaste, bästa och modigaste - det ska du bara få in i ditt huvud & sluta läsa böcker som bara skrämmer dig & som du rent av misstolkar ? hur svårt kan det va ? säger hon som knappt kan dra ut en spåga ur handen utan att gnälla - men när det är dags då är det dags (hon är smart, din brors flickvän) & då skulle det ju vara ganska dumt att ge upp. du kommer klara det så fint & vi kommer finnas för dig varje dag till det är dags & varje dag efter också. love u !

2010-02-06 @ 10:59:17
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0