Dom där kändisarna...

Dom som dansar snackar jag nu om - som ni nog förstår!
Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag ens kollar på detta! Jag stör mig mest, men avgudar däremot Tony Irving... Han e så rolig ("MEHN... Dei her e inthe rumbha!")
Jag funderar starkt på att lära Rabih att le utan att "bita sig i tungan" - Störde mig redan på honom och hans "suck" i slutet av varje ord när han sjöng i idol i vintras. Denna kille e ett riktigt stör-moment i min vardag! (Stackars sate -har egentligen inte gjort ett skit, men så e de när man e känd o de finns gravida kvinnor som sprutar hormoner... Något måste vi ju störa oss på, inte sant? ;))
Nu - tillbaka till dom dansande stjärnorna (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0