Fredag - 8 veckor kvar!

Idag blir det nog inte mycket bloggande. Har varit på föräldrautbildning som sagt. Givande tyckte jag. Inte skrämmande. Blev snarare lite "Ah, de här fixar vi"!
Nu blir de lite städning innan Jessie o Christian kommer. Hemmagjord pizza o mys... Min onda rygg behöver vila o kanske massage (om man kan övertala mister L)

8 veckor till vår lilla Ella kommer (hon har namnsdag idag påminnde mormor kim mig om) Älskade lilla knyte. Sammarbeta nu me din stackars mamma <3


En del av prinsessans första kläder.
Dom e så söta att jag nästan önskat dom hade dom i min storlek!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hoppas ni får det mysigt ikväll!!!

2010-02-19 @ 18:16:58
URL: http://barasophia.se
Postat av: Vicky, syrran

Oh så fina kläder, jag vill ha det oranga setet till mig själv!!!

2010-02-20 @ 14:16:00
Postat av: Mad

Fina kläder. Omlottbodies är det bästa!

2010-02-20 @ 16:37:09
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0