Jag älskar fredagar...

Mys-dag idag... Alice kom o våldgästade vid 11, och redan vid 12 va även Linus hemma för att äta lunch.
Efter Linus stuckit & jag o alice hade babblat en stund så gick vi upp en vända till Entré... Käkade en macka o en kärleks-mums o snackade ännu mer (för e de en sak som kusinerna Lundborg verkligen är bra på så e det att "hålla låda" -som våra päron skulle uttrycka det!)

Nu sitter jag själv, kollar på postkod-miljonären. Funderar på att snart ta fram gotte-påsen och hälla upp ett glas cola, kanske titta på lite kändisar som dansar dåligt o bara njuta av min ensamhet (har faktiskt valt helt själv att vara ensam ikväll)
Funderar även på att fortsätta på arbetet, men känner inte att jag riktigt orkar. O vadå då? De e faktiskt fredag! Då är man ledig! Ja -så blir de! Massa mys o inget arbete, tidigt i säng (om jag inte bestämmer mig för att somna i soffan, de e nästan ännu bättre... möjligen inte för min onda rygg, men för mys-faktorn!)

Trevlig fredag, min vänner! Vi hörs nog senare när jag tröttnat på kändisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0