Jag HATAR teknik!

Fast jag hade ju VG i det trots allt... Något jag inte förstår idag. Iaf, mobil-telefoni e skit. SKIT!
Plötsligt står det "SIM inaktivt" Och när jag då startar om mobilen så står det istället "Sätt i SIM-kortet" (äääe.. va?! De sitter ju i din skit-helvetes-mobil-fan!)


Vilket extremt 14is-blogg-inlägg detta blev. Inte blir jag stolt över detta men kanske blir man nu nominerad till en blogg-award eller blir "veckans blogg" för detta. För visst e inläggen som skrivs av de "kända" bloggarna för det mesta riktigt dåliga? Säger absolut inte alla. Tycker det finns duktiga bloggare oxå, absolut. Kenza o foki är personer vars bloggar jag kan förstå varför man läser, men sen finns de ju vissa som BARA är dåliga... Är det inte så?


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

håller med till tusen ! varför kan inte vanliga människor som du & jag lyckas i bloggvärlden ? vi skriver ju 10tusen gånger bättre. i och för sig bryr jag mig inte så mycket. bloggen är mer till för mig & mina nära & kära. but still - jag hatar att folk kan tjäna pengar på att vara oäkta in i märjen. L to the Ö to the J to the L to the I to the G to the T !!!!

2010-02-02 @ 16:57:58
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0