Måndag!

Föräldrakurs nummer 2 står på schemat och jag känner mig överkörd av en lastbil eller liknande... Natten har varit hemsk! Foglossning är något av de sjukaste jag varit med om för er som inte vet. Man blir 80 år (inte över en dag, utan på ett steg!) Mina höfter värker dessutom på grund av att jag måste ligga på dom. vaknar var o var annan timme och byter sida. Toalett-besöken har även dom varit ett par 3 stycken inatt och hela kroppen och huvudet har inte varit på min sida. Uuufh, säger jag bara. De e så jäääkla synd om mig ;)
Alvedonen har åkt ner i strupen och nu ska jag lyssna på information om smärtstillande (hoppas dom frågar om någon vill testa något, skulle ju inte sitta helt fel just nu, faktiskt ;)) i 2 timmar.
Efter detta blir det bara hem o vila igen, måste bli frisk till imorgon för vill verkligen kunna gå till praktiken då!

Nu ska jag slänga på mig kläder o lite smink på nosen så att folk inte tror att de verkligen är en heffaklump dom mött (tur de inte e mörkt när jag e ute o går!)
Ses senare, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

den enes död är den andres bröd - eller hur säger man ? suxs att du har haft en crappy dag. hoppas dock att föräldrakursen är till belåtenhet. jag har haft en fab måndag ! vet du ?! ONSDAG NÄSTA VECKA ÄR LIKA MED PROVJOBB PÅ YSTAD SALTSJÖBAD ! jag är fantastiskt glad ! :D:D:D:D

2010-02-22 @ 16:46:47
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

förresten, angående armbandet. jag är som du. jag kan inte ge bort något som jag inte är 100 %igt nöjd med :/ det kan tänkas att jag gör om det - ännu finare. men då kan jag lika gärna få ett mått på din handled så sitter det som en smäck. jag tror att handleden + 2-3 cm kan vara lagom ! :)

2010-02-22 @ 16:48:42
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0