Morning!

Natten blev inte någon lång, avslappnad, lugn, sovande natt. Höfterna pallar det helt enkelt inte!
Somnade runt 1 och gick upp strax efter Linus stuckit vid 6 imorse. Vaknade ett par 5,6 gånger inatt och vände på mig. toaletten behövde jag dock inte besöka för än i morse (framsteg!)
Nu sitter jag med min skål yogurt o skink-macka o halv-tittar på nyhetsmorgon. Mår sådär o vill egentligen inte alls pilla i mig fler alvedon men tvingas nog för att överleva dagen!
Nu ska jag sluta gnälla o börja göra mig iordning...
Hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

bästa fanny :) flytta hemifrån tillsammans det har vi ju pratat om ganska länge. men om jag nu får en tjänst på ystad saltsjöbad så kommer det ju att klirra lite i kassan och då kan vi göra sak av det på riktigt. pengar är väl det som saknats & sen har vi nog båda varit lite förvirrade angående sthlm's planer. för min del, för de vänta & jag tror att jag har rasmus med mig :) jag älskar också idén ! det är så himla rätt !



jag vet inte när vi ses. när vill du ses ? sthlm'arna gästar på fredag. huset lär bli fullt i höllviken, men ni kan kanske komma ändå ? :) i alla fall måste vi hitta någon dag - jag saknar dig/ er ! ha det så bra på praktiken ! <3<3<3

2010-02-23 @ 08:12:23
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0