Saker jag ska göra efter graviditeten...

Imorse vaknade jag på mage... på mage! på min mega-mage! Kanske va det iofs just därför jag vaknade, men iaf, efter detta kom jag fram till att jag ska skriva en lista med saker jag saknar nu under min graviditet och ska försöka "ta igen" efter Ella kommit...
Förstår att jag nog istället får vara glad över att sova över huvud taget (på vilket jävla vis som helst) och att jag förmodligen inte har någon som helst lust att knäppa på mig de finaste party-shoes:en när jag ska ut och gå med barnvagnen, men låt mig iaf drömma... ;)


LISTAN
Saker jag saknar:
- Sova på mage (såklart!)
- Höga klackar (finns det inte ovanligt många snygga högklackade skor just nu oxå? - TYPISKT!)
- Slippa oroa sig över om jag verkligen kan äta den fisken/osten och då istället för att hoppa över den ta en STOR, välförtjänt bit!
- Salami. Jag ääälskar salami (har jag kommit på)
- Kläder som inte liknar tält o Bh:ar som inte är stora som tält! (Okej, detta får börja gälla efter ammningen då)
- Vara vig. Iaf lite. Iaf inte behöva "ta sats" för att komma ut ur bilen/upp ur soffan/sängen/gå över något som är högre än en dm upp från golvet.
- Sova mindre än 10 timmar utan att känna mig som en sjuk zombie.
- Att inte ha hormoner som plötsligt kommer sprutande ur öronen (och ögonen)
- Kunna knyta skorna utan att få andnöd
- Dricka en öl/cider/ett glas vin (iaf på högtider som t.ex. nyår... sådär halv-kul att känna sig som 11-12 år med pommac i skumpa-glaset!)
- Cigg... Ibland saknar jag dom små gift-pinnarna mycket. ibland saknar jag dom inte alls. De luktar pyton tycker jag (vilket jag tycker e väldigt skönt att jag tycker) Å jag ska inte börja igen... absolut inte! Men sakna dom ibland, de får jag väl?


Uppdateringar kommer antagligen. Kommer ni på något som NI saknade? Skriv då!



I LÖVE HIGH HEELS! Desto högre desto bättre - De e mitt motto! (mina högsta e 14 cm o dom kan jag knappt gå i...!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag saknar rått kött, eftersom jag fått dille på oxfille och allt vad det heter, skulle jag kunna ge mkt för en stor rå biff.. haha Kramar

2010-02-05 @ 14:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0