Dagens...

To do-lista idag...
- Jag ska direkt efter detta inlägget göra mig en skål med min nya craving; skogsbärs-yogurt med skivad banan och persika. Så jäkla gott (o inte farligt onyttigt heller ju! 2 hela frukter åker ned i magen på köpet. KANON!)
- Avnjuta den liiite för sena frukosten med gårdagens avsnitt av top model.
- Försöka skriva lite på arbetet (ska få words senare idag av brossan, för jag kan tala om, mina vänner, att skriva arbete för hand i dessa teknikens tider är man ALLDELES för bortskämd för! -Det e piss-jobbigt!)
- Duscha (bada? -Kanske får passa på nu innan vi flyttar och bara har dusch)
- Träffa upp morsan för att få en Ikea-grej (om man var medlem var det massa bra extrapriser på bebbe-grejs; bland annat på spjälsäng som vi ändå tänk köpa nu vilken dag som helst! -Timing, ja!)
- Älsk kommer från jobb. Vi ska då åka och titta på (skriva?) kontraktet på lägenheten för att senare invadera Ikea o shoppa loss till Ella-hjärtat.
- Åka vidare till Höllviken -Få word installerat av bror, INTE bli smittad av min andra brors influensa, käka pappas goda japanska gryta (I LOVE!) o njuta av att bara slappna av o slippa anstränga sig ett dugg!
- Åka hem. Pussa på mitt hjärta. Klappa på min mage och soooova...

Låter som en helt okej dag, va? Tycker jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0