Jag älskar tjejer!

Jag tycker överlag att tjejer är mycket vackrare än killar.
Folk har t.o.m. trott att jag varit gay då jag "alltid ritat tjejer" (kanske för att jag älskar kroki och då oftast tecknar naket.) Väldigt konstigt tycker jag då... Varför skulle jag vara gay/bi bara för att jag tycker kvinnans kropp är vackrare att teckna?

Här är några av mina "favvo-flickor" (förutom mina vänner då!) 
Vackra, snygga o starka brudar...



   
Martine McCutcheon. Duffy. Frida Hallgren. Maja Ivarsson


Christina Aguilera

   
Gwen Stefani. Heidi Klum. Kat von D. Katarzyna Dolinska

¨
Kim Catrall

   
Marilyn Monroe. Nicole Richie. Maria Andersson. Sienna Miller


Brittany Murphy


   
Twiggy. Katy Perry. Lady Gaga. Audrey Hepburn



Har jag bra eller dålig smak?
Dom flesta tycker dålig faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag som hade hoppats se en bild på mig :)

2010-02-21 @ 15:43:16
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Mad

Jag har samma smak som dig;) Speciellt Brittany, Gwen och Kat. Hoppas allt är bra med dig? Sorry att jag inte svarade på ditt senaste sms..men jag har faktiskt glömt..Kramar

2010-02-21 @ 17:27:31
URL: http://mamamad.se
Postat av: mariaohlin

jag håller med !!!! kvinnokroppen är sååå mycket vackrare än manskroppen. inte så kantig & rak ! men jag är nog mer en kate hudson, cameron diaz, sarah jessica parker, adriana lima, whitney port, josefine crafoord och ann söderlund kind of girl. fast jag ogillar inte din smak - hallå, du har ju nämnt många STORA ikoner som bara går att älska !

2010-02-22 @ 09:42:48
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0