Världens vackraste vänner!

Jag är verkligen lyckligt lottad. Hur mycket jag än klagar och tramsar mig så vet jag alltid innerst inne hur otrolig tur jag har. En underbar man, Massa fina vänner, En fantastisk (lite halvt galen) familj, En otroligt älskad (oxå lite halvt galen) människa i min mage, Ett bra liv utan större bekymmer... Jag behöver inte ens "nöja mig" längre. Jag trivs och vill inte ha det på något annat sätt än precis så som jag har det nu!
Fick mig en reminder på detta när jag i morse fått ett enkelt litet inlägg på "fejjan" (eller två rättare sagt!) "-Hej goding" & "-Tänkte önska dig en underbar dag =)"
Båda dessa inlägg va skrivna av min goda vän Elin. Elin "Jesus" Andersson som jag lärde känna vintern 06/våren 07 då vi för första gången tillsammans säsongade uppe i Idre. Man hade aldrig långt till skratt när man var tillsammans med Elin. Kanske därför blev hon en av mina absolut närmsta och bästa vänner på så kort tid. Och även om vi idag inte träffats på alldeles, alldeles för länge, då jag nästan bor längst ner i Sverige och Elin lilla bosatt sig i Älvdalen så finns hon i mitt hjärta, och jag ser fortfarande henne som en av mitt livs allra bästa vänner. Det vill jag att hon ska veta. Hon e en underbart fin människa på alla sätt som man bara kan o det älskar jag henne för...


Crazy partypingla. Min Elin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0