Aj aj aj!

Magen värker, o bebisen gör nog inte ens halva jobbet! Ångesten är fruktansvärd...
Hur ska jag egentligen göra för att göra rätt? Lyssna på mig själv eller lyssna på andra? Jag försöker just nu kompromissa lite... Försöker att tillsammans med andra komma fram till en lösning, en lösning som gör mig lugn igen och då jag slipper göra andra besvikna.
De e fan inte lätt asså. Inte för någon, men ibland skulle man bara vilja sopa problemen under mattan, sedan lägga sig och vänta på att dom upplöses av sig själv... Av erfarenheter vet jag att detta tyvärr bara gör saken värre, och just nu gör jag allt i min makt för att inte lockas att "ta fram sopborsten" igen!
SUCK!

Kommentarer
Postat av: Gabby

Vad är fel gumman? Kram

2010-01-12 @ 15:49:21
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0