"Jag trodde det va hunden...!"

När man inte vaknar av att bebbe använder blåsan som slag-påse vid hennes nattliga boxnings-pass så ska man minsan väckas av något annat! Inatt fick jag en arm (hand, armbåge?) i huvudet och vaknade med ett ryck!
"Liiiii-nuuuuu-sss" gnällde jag!
"Oj. Förlåt. Jag trodde det va hunden" får jag som svar (av en fortfarande djupt sovande Linus)
"Vilken hund?" Frågar jag lite irriterat, men kan samtidigt inte riktigt hålla mig för skratt...
"Han som tar all kyckling" svarar Linus på ett sätt som får mig att verkar lite blåst (Jag menar - de e väl klart jag ska veta vilken hund han snackar om!!!) =S

Han e rolig min man. Snackar en jävla massa (o alltså inte bara i vaket tillständ, utan även när han sussar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0