Konstigt (eller möjligen helt normalt) mående...

Mådde plötsligt efter att jag käkat mina lunch-mackor idag fruktansvärt illa. Blev snurrig i huvudet o var hela tiden bredd på att springa ut till toaletten för kräk-känslan inföll sig precis hela tiden. Tycker det e för jäkligt att jag ska vara i vecka 29 och fortfarande känna såhär ibland. Jag ville ju att den tiden skulle va över redan då den började =)
Egentligen började det här konstiga måendet redan imorse när jag vaknade. Hade en mens-värks liknande känsla i magen... Inte gjorde den speciellt ont eller så, men det kändes. Jag låg kvar och det gick efter bara en liten stund över och har sedan dess inte kommit tillbaka heller.
Har de senaste dagarna (eller egentligen veckorna, men kommer tätare nu) känt att magen spänt ihop sig när jag varit ute o gått/sprungit till bussen (sammandragningar - kan de va så?)

Jag blir så klart orolig för varje känsla. Precis som jag förklarade för Elin igår... Om jag inte känner något blir jag rädd för det. Om jag känner något blir jag rädd för de. lose/lose situation!
Kanske e de helt normalt att känna så här. De e ju rätt mkt som händer i kroppen. Man går igenom något stort. Något man aldrig gått igenom förut, så visst e de rätt häftigt. Men skrämmande, för all del!

Btw... Var e frågorna? Jag har fått en, från Maria - Vad ska vi (alltså hon o jag o resten av gänget) göra på fredag? Tack för den Maria, de va ju kul för mina andra bloggläsare att veta (när inte ens jag vet) Så kom igen nu... Annars struntar vi i de!

Kommentarer
Postat av: Gabby

Har precis samma känsla emellanåt att det värker & att magen spänner ihop sig. Det är troligtvis en sammandragning & då får man stanna upp & varva ner! Hoppas du får en bra torsdag & m¨år bättre..kramar

2010-01-28 @ 07:53:37
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0