Längtar efter lägenhet!

På väg till stan. Träffa Elin, sen Sophie. Blir först en sen lunch och efter det prata arbete. Block o penna o huvudet fullproppat med ideér är det som ska packas med.

Kollar just nu upp hur vi ska lösa insatsen till lägenhet. Efter det ska vi börja gå på visningar... Längtar som TUSAN! Snart får vår lilla familj sin alldeles egna lägenhet! Ska inreda Ellas lilla rum och få fint innan hon hinner komma till världen (vilket är om drygt 11 veckor - tror ni att jag hinner? - ne, inte jag heller!) Kanske spelar det ingen roll. Hon får ju sova hos inne hos mamma o pappa rätt så länge - så har vi iaf planerat!
O tror inte hon bryr sig om hon har rosa/blå/vita eller gula väggar faktiskt! Inte än iaf!

Nej. Nu måste jag rusa! tjing-e-ling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska vi träffas imorn fina du?

Jag och Oliver ska till hans sjukgymnast kl 13. Efter det kanske?

2010-01-27 @ 08:55:16
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0