Lördags-mys i vecka 30!

Gårdagen spenderades med ett helt gäng gossar (pojkar/män/killar/gubbar/linus kompisar) plus Tn o Jens (Ja, Jens e ju oxå kille, men dock inte Linus kompis - för än igår då, kanske!) på Fagans. Stället va propp-fullt med fulla människor utan stora magar (förutom gubbarna med öl-mage då o några överviktiga tjejer kanske) så visst kände jag mig lite missplacerad där jag stod me min halv-liters-cola o Ella-mage. Kvällen förgylldes iaf när vi runt 1-tiden traskade vidare till Mc Donalds o jag fick mig en cheese-burgare o en dounut!

Jag har idag varit ute hela dagen lång... Varit i full gång! Träffat Sophie o fikat, varit hos Janne på min praktik-plats o pratat me honom o sedan åkt hem till Alice o snackat skit! Nu e kroppen trött (o kall) o här hemma väntar jag o Linus på att Victor, Ralle o Maria som ska komma o käka o glo på film...

Nu har Ella blivit ännu mer spark-glad förresten... Både Tn o Alice har fått känna av hennes karate-träning (båda lika imponerade!) Hon e fortfarande mest aktiv då jag vill sova men kan även ge ifrån sig rätt mkt liv nu på dagarna oxå! Älskade Ella-Karamella <3 idag går vi in i vecka 30! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0