Min födelsedag (30/12)

Min underbara släkt är fullständigt galna! Här är följande jag fick när jag firade med dom på min födelsedag:


Presentkort Gilda-skolan (hudvård, massage, manikyr o.s.v.) på 500 kr.
Godis (tablett-askar, choklad-stenar, 6 st center dark-rullar=min favvochoklad, skumgitarrer)
Kortspel
Handdukar
Stora boken om barn
Hårfärgning hos Catja
Ansiksmask
3300 i cash

(Till Ella)
Bad-handduk med cape.
"My baby´s journal"
Gips - fot och hand-avtryck.
Snuttefilt
Villervalla-body, haklapp och nessesär
Sänghimmel (rosa med rosor = gudomlig)
Gosehäst
Förvaringslådor (runda med stjärnor och rutor)
Prinsess-klänning
Leksakskuber
3 st Bodys
Förvarings-muffin
Leksaks-verktyg (mjuka)
"Flag baner" (där det stod "Sweet Dreams")
Gose-kanin som spelade godnatt-visa
Napp
Nagelsax
Gosedjurs-stork



En del saker får väl lillan vänta med till hon blir lite äldre, men fina grejer - de har hon redan fått, o om jag känner familjen rätt så är detta bara en början...
TACK IGEN. Ni e underbara <3


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

när får vi komma över & gratta dig fanny ? :) <3

2010-01-04 @ 10:44:09
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Jenny (videunge)

Grattis i efterskott på födelsedagen!

2010-01-05 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0