Oxå va helgen slut igen...

Fredagen blev inte alls som jag tänkt mig, men lyckad till sist ändå! Igår var jag och Linus trötta och slitna. Kvällen spenderandes med lövbiff o pommes, godis o läsk hemma hos Mamma o Kaj. Nu är Linus och städar upp efter sin läckande bil (mest bekymmer med detta bil-skrälle ska jag säga er) sen ska vi äta vårrullar o mysa framför tv:n. Bara njuta av varandra och att vi faktiskt är så lyckligt lottade att vi hittat varandra och ska ha en liten tös snart... Bara drygt 3 månader kvar är det nu, vilket är fullständigt galet! Ändå känner jag mig mindre rädd nu (kanske bara är för stunden iofs)...

Någon som vet var man kanske kan få tag på hyres-lägenheter? Jag och L var ju på banken, men efter att ha räknat lite på det så kanske det är bättre att vänta med att köpa tills även jag börjat jobba igen och vi har liiite bättre ekonomi... Jag vet inte. Svårt de här =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0