Torsdag= tvätt, arbete, fika o ingen frågestund!

En fråga... tjohoo =/ 
Hur många bultar finns de i ölands-bron? - svar: jag vet inte!
Jag har fattat vinken - De blir ingen frågestund!

Tvätten hänger nu på tork, ska iväg snart o träffa malin o hennes lille klimp Oliver. mys-pys! Linus ska hänga med Jonas efter jobbet så kanske får jag ännu lite gjort på mitt arbete. lite sökning, lite skriva. Mycket svårare detta nu när jag inte har en skrivare (skriv upp i minnet - köp skrivare!) men ändå - tycker de går hyffsat än så länge!

Är hungrig som en varg! Borde äta - men ska vänta! Köper väl en macka i samband me fikan (så kanske.. kaanske jag skippar kakan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0