Fredag!

Sista spädis-massagen för mitt lilla monster väntar idag. Vi får väl se vad vi lyckas åstakomma (syftar på mina senaste gånger med nerkissade byxor, mega-bajs-blöjor, skrik till förbannelse, vägra ligga på mage osv...)
Innan de svänger mamsen inom kyrkan för att hämta nyklar till församlingshemmet. Efteråt kommer Agge, Ralle o Morsan oxå blir de förbredelser för fullt.
Mamma o lillebo tar över Ella. Jag städar, (en stund, sen hjälper jag agge att...) baka tårtor. Efter jobb hämtar Linus dopklänningen hos fajja och sen blir det förhoppningsvis myskväll med tacopaj o gotte. Agge o Ralle ska nämligen sova över här inatt. -Första övernattningen av någon sen Ella gjorde entre i våra liv!

Nu måste jag rusa!
Hoppas kunna klottra ner något snabbt senare idag.
Hej så länge!


-Ella förbreder sig inför massagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0