Fullspäckad dag!

Ska snart traska ner till Janie o fråga om hon ska me ut på tur. Igår när jag va nere hos henne kände hon sig lite dålig. Hade haft feber på dagen, men käkade alvedon o lovade att kurera sig så hon förhoppningsvis kunde hänka på idag. Om hon fortfarande känner sig kass tar nog jag o Ella oss en tur. Måste ändå inom om ica o köpa bacon o lök o paprika inför kvällens käk (glömde att ta fram falukorven i går så byter dag o kör de imorgon istället!)
Sen kommer Mammi hit. Håller oss sällskap ett par timmar o kanske äter vi oxå upp jordgubbarna som blev över från igår då agge va här. O sen ikväll kommer Elin o Robin o hälsar på. Inga specifika planer me dom, men de blir väl som de brukar. En massa snacka o löften om att vi MÅSTE ses oftare!

Nähäpp. Nu går jag en trappa ner, sen ska Ella ha mat. Sen går vi ut i de UNDERBARA (japp, jag tycker att mulet e underbart!) vädret.



-Varje dag e lika underbar tillsammans med min Ella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0