Hölle by day!

Tandläkaren gick bra. Va lite svårt att komma där ifrån bara, då sköterskorna blev förälskade i Ella (men vem blir inte de, lixom? ;)) Efter jag blivit misshandlad i munnen drog jag o mamma vidare till Märtas för att fika. Vigge hade glömt sin Karro, så de blev bara familjen... Trevligt de oxå, såklart!
Nu blir de snart att gå ner o "rocka loss" (måttligt sugen om jag ska va ärlig) Tn kanske kommer hon me. Hoppas de. Tråkigt att va enda tjejen. Tjejen som inte e speciellt sugen ens. Tjejen som har en liten knodd i vagnen o som inte längre dricker någon alkohol för att hon inte pallar få ont i huvudet. Fy fan vilken toppen-rolig tjej man e asså! :) 


-Söta Mamma, Snygga bror!


-Agges jobb -där vi fikade. "Märtas"


-Finast på stället (som vanligt) -Mitt hjärta, Ella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0