Lägenhet, någon?

Stackars Aggos o Rallos.
Min kära lillebror o svägis måste flytta. (Inte e de lätt när man hyr i andra hand) Ett brev hade dom fått. Bye bye till lägenheten den 1 september!
Jag tycker verkligen synd om dom. Maria jobbar dygnet runt och Lillbror startar upp sin egen firma och jobbar med den i veckorna samtidigt som han pluggar heltid uppe i kristianstad bara för att dom ska kunna stå på egna ben och faktiskt kunna bo hemifrån... -Nu ser de mörkt ut.

Jag vill hjälpa på något sätt, så nu ger jag er läsare uppgiften att hålla ögon o öron öppna och höra av er till mig om ni hittar en hyreslägenhet (1,5a eller 2a helst) som ni tror skulle passa (eller som ni inte tror skulle passa -allt e av intresse)

Tack på förhand, min vänner!



-Så jäkla söta att man blir helt tårögd (!)


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

<3

2010-07-08 @ 19:12:36
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Elin Andersson

Våran granne Martin Södersten ska flytta från sin lägenhet. En Etta! Fin faktiskt.......här i Våmhus då alltså... det är Mora Strand som hyr ut den.



Saknar dig Fanny

2010-07-08 @ 20:14:10
Postat av: Malin

Om din bror pluggar i Kristianstad ska de kanske försöka med lägenhet där..? Krebo har bra studentlägenheter och abk har ofta lägenheter ute.

2010-07-13 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0