Perfektion!

Jag e perfektionist. Långt ut i fingerspetsarna. Inte blir jag någonsin nöjd. Inte med något, faktiskt. Jag kan tycka saker blir bra eller fina, tycka jag gjort något snyggt, men inte perfekt! Aldrig PERFEKT!

När jag ritar, målar eller skriver tycker jag aldrig att det blir bra nog. Jag tycker jämt att jag kunde gjort de ännu lite bättre. -Samma sak e de när jag själv sminkar mig, gör iordning håret, köper kläder eller inreder. De blir aldrig perfekt. Jag blir aldrig riktigt, riktigt nöjd.


För första gången så ser jag på något som jag skapat. Något som är av mitt kött o blod. Något jag ser som perfekt. Inte kan jag hitta ett enda fel. Inte finns det en sak på henne jag skulle vilja ändra på. Jag har funnit perfektion. I något jag (o Linus såklart) skapat.
Hon e perfekt. Perfektion är vad jag ser när jag tittar på henne.



-Perfekt i mammas ögon.
Älskade lilla grod-yngel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0