Smuts-hår!

Mycket snack om perfetion idag (upptäckte jag när jag kollade igenom bloggen) Kanske e de för att jag inte tvättat mitt hår på 3 dagar o känner mig NÅGOT ofräsch (Vill tillägga att mitt hår e extremt tonårs-fettigt efter 2, så de e inte för att jag vill ha de super-fräscht eller något. Nej nej. Bara inte sådär stripigt. Så där då de nästan kliar =/)

Problemet (eller lösningen) e ju att jag i princip ALLTID har håret i den "obligatoriska" (gillar att kalla den det, då jag inte får ågren över att jag aldrig visar mig i något annat) mamma-knuten. Man ser ju knappt att det e flottigt!!



-Mamma-KNUTEN!

Kommentarer
Postat av: Elin, 17 år och mamma.

Hej! Tack för din åsikt, jag håller med dig! :).

2010-07-20 @ 18:58:50
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0