Inte så perfekt som man kommer ihåg...

Jag har fått för mig att jag va så himla "perfekt" innan... De tyckte jag ju såklart inte då -men NU känns det som de. -Om man jämför, lixom!
Har rotat fram några gamla bilder för att bevisa för mig själv att de inte ALLS e så! -Synd då att jag BARA sparat bilder jag tyckt jag blev bra på, då. Men ändå... LITE bevis finns. Se själv....



-Utväxt fanns redan på denna tiden. Ofta oxå om jag inte minns helt fel!
-Finnar "poppar" upenbarligen upp med eller graviditets-hormoner (-kolla bara in kinden på höger bild!)


-Inte hade jag tid eller pigment att ta emot solens strålar även på ego-tiden. Lika (ikke)solbränd nu som då!
-Naglar målade för en vecka sen eller bara jävligt dåligt nagellack? Snyggt som fan me tuggummi o öppen mun oxå, Fanny.. Classy!


-Jag hade INTE smink 24/7. Inte ens 12/7 (kan man säga så?)
-Jag hade onoppade ögonbryn. De har ALLTID gjort ont enligt mig!


-Jag var inte smal. Inte ett dugg faktiskt!
-Mitt hår såg ut som ett fågelbo (nästan oftare då än nu, faktiskt!)


Jag va inte perfekt. Jag E inte perfekt, Men vem fan e de? Jag e tillräcklig o kakor e gott, smink e jobbigt o de går jävligt mkt snabbare att kamma bak håret i en knut än att tuppera o spraya o sätta i extensions var o var annan dag. Så jag nöjer mig. (än så länge iaf) Jag måste ju bara få klaga lite :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockrent! Du är inte perfekt (inte jag heller), men du

är vacker!

2010-07-19 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0