Kiss o bajs!

På väg på spädis-massage idag. Helt svettig var jag när jag kom fram efter att varit tvungen att "halv-springa" dit! Nyklarna hade lillebror Victor igår när dom va här och därför hittade jag inte dom för än jag ringde honom och han berättade att han lagt dom på soff-kanten (där det nu låg massa kläder o täckte dom!)


Väl inne på massagen kände jag den där välbekanta lukten. lukten av bebis-bajs-blöja. -"Inte min bebis" tänkte jag. "För vi bytte minsan innan vi gick hit" (O Ella kör sin en-gång-om-dagen-bajs rätt regelbundet nu mer.)
Fel hade jag ju. Ella var mycket väl den skyldiga.

Efter en liten stunds massage blev Ella gnällig. Vi gjorde mat. Ella skrek. Vi kylde maten. Ella åt, Vi matade och Ella käkade lugnt o fint. Verkade äntligen blivit nöjd.
En naken liten Ella låg alltså i min famn, lite halvt på mitt ben. åt och verkade nöjd. Värme kändes på mitt ben. Tyvärr inte bara värmen från Ellas nakna hud, utan oxå från Ellas kiss... En rejäl pöl på morsans leggings blev de. Även lite på kudden jag satt på och handduken Ella låg på (fast den kissade hon ner ännu en gång sen, så de va "de lilla") En mätt, ny-kissade o bajsad Ella ville nu inte alls masseras. Hon va ju trött. ville sova. Så hon skrek.
Morsan gav upp. Nappen ville inte stanna kvar i munnen och massage kändes vid detta tillfälle allt utom lönt. Så vi vaggade, gullade, somnade (nä, VI somnade inte. Ella gjorde.) sen traskade vi hemåt.
En utvilad Ella e nu på toppenhumör efter att sen ha fått sova under mammas 1timmes promenix hem. Kanske dax för massage nu ikväll istället..? -Vågar man?! :P


Jag? -Totalt oskyldig!



Kommentarer
Postat av: Mad

Klart du vågar ;)

Måste ses snart! Jag saknar! Jag kan säkert ta mig ut till er en dag. Vi måste ju ses..=)

2010-07-02 @ 17:56:01
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0