Almost blind!

Visst e de underbart när man provar något nytt o de verkligen fungerar?! När jag inatt gick upp för att leta efter något att gröpa ur mitt kliande öga med (okej, jag tänkte inte riiktigt göra de. men nästan!) ramlade jag över Linus allergi-ögon-droppar, o efter att ha läst lite löst på bruksanvisningen bestämde jag mig för att pröva. De sved (=panik o tankar på hur det vore att leva som blind) i några sekunder o sen kändes de genast bättre. När jag vaknade senare så var det nästan helt bra. lite rött, lite kladd men SÅ mycket bättre. Dessutom inte blind. KANON!

Nu blir de att gå ut på baksidan. Sola, grilla o njuta kommer förhoppningsvis att sammanfatta denna söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0