E de dax för ögat nu?

Mycket bättre idag, även om alvedon o halstabletter ännu förtärs och jag inte varit ett dugg sugen på något!! (vilket iofs e KANON. Har knappt ätit något gotte på hela helgen) Tn var här en sväng o vi käkade tacopaj (börjar bli en helgtradition) o snackade skit.
Nu på kvällen har mitt öga kännts lite irriterat o jag har fått torka bort en massa "gojs" (förlåt ni som blir äcklade av sånt här, men då bör ni nog inte läsa min blogg. Den handlar nämligen en hel del om kiss, bajs o kräk.. Alltså Ella!) gång på gång. Vitan börjar bli lite rödsprängd under ögonlocket dessutom. Vad tror ni? Ögoninflamation? -Jag har aldrig haft de, så vet inte hur de känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0