Jag har gett upp...

Ella sover på min mage. De har hon gjort nu i några timmar. Jag har alltså fått nada gjort idag... INGET! Men bryr jag mig...?? -Inte mycket om jag ska va ärlig! 

I förmiddags sov vi en stund innan vi gick upp vid 10. Ella har ätit 5 (!) ggr inatt (men bara lite varje gång -vilket inte alls kännts drygt) o därför trodde jag att hon kanske skulle vara mätt -o därför lätt att ha o göra me. Fel va vad jag hade! -Precis som igår va hon supergnällig från det vi gått upp tills dess att hon somnat.. o Just därför lägger jag henne inte från mig nu!

Längtar efter mannen min. När han kommer hem ska han få ta hand om ap-ungen (apungar e ju JÄTTEsöta :)) o jag ska masa mig ner till ica för att handla potatis till kvällens middag. Sprödbakad fisk, potatis o remmolääää (stavas de inte så?) står på matsedlen idag. Gött gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0