Onsdag!

Hemma från Bm... No more babies på ett tag alltså!!
Vädret e kanon så blir snart promenad me fis-ungen. Ska bara vakna till först.. glömde att göra de imorse då klockan ringde 7! Fy fan va jag inte klarar att gå upp så tidigt.. Borde vara förbjudet, faktiskt!!

Frukosten blev lyxig värre.. Inget pålägg hemma så kokte ägg, rostade mackor och sen gjorde jag faktiskt även pannkakor (jag vet- jag e själv imponerad!)

Dax att ta upp Ella från sitt gym (hon har somnat!) -så får väl förbreda mat -gissar att hon e hungrig som en varg (Hon brukar va de nämligen... Hela tiden!) -Japp, nu vaknar hon o "kallar" = Dax att rusa!



-Wiiiiie. Bus-Fia o pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0