Sommar o sol!

Vilka extremvarma dagar!! Ska man klaga? Gör man inte de alltid, lixom? För kallt, för varmt, för vått, för torrt, för hit för dit, för mycket!
Jag e ingen sommar-människa egentligen. Föredrar skidsemester före steka-fläsket-vid-en-nedkissad-pool-med-massa-andra-feta-svennar-som-snor-ens-solstol-semester. Jag bär mycket hellre (o de speciellt nu, med alldels för många extrakilo på kroppen) långärmat, byxor (läs leggings) istället för kjolar skjorts o linnen. Dessutom är min hy är vit. o då menar jag vit. Linus brukar kalla min hudfärg vid namn "solbränd som ett lik". (trevligt värre) o jag blir såå lätt bränd (sol-bränd!) ÄNDÅ ska jag nu gå ut. Ella ska bara vakna, o sen ska vi bege oss. För jag tänker att på något sätt borde jag ändå kunna få lite färg. iaf på nosen. 
Och någonstans där, långt, långt inne finns de kanske en liten liiiiten sommarmänniska i mig. För jag tycker ju faktiskt att de e snyggt att va brun.. de måste jag erkänna!



-En liten Fanny på beachen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0