1 månad till BF!

Bara en månad till vår Ella ska komma... Helt underbart tycker jag!! Att hon dessutom varit en duktig flicka och nu mer ligger med huvudet neråt gör vi tummen upp för!

Idag har jag som sagt varit hos BM och kollat till Ella. Ett riktigt snabbt besök då vi skulle kolla allt de andra nästa gång (de här va ju bara en "extra-gång" för att kolla så att hon vänt på sig) På vägen dit hann jag med att skälla på en buss-tant. Jag hade nämligen fått en bussbiljett som var betalad med ett rabattkort på regionbussen och när jag sen bytade buss så tyckte tanten att jag skulle betala igen! Detta kunde hon såklart bara glömma. De e ju för fan inte mitt fel att busschauffören gett mig en ogiltig biljett... Jag sa till tanten att jag minsann tyckte att chaffisen kunde betala, för det tänkte då INTE jag göra! Åka med fick jag till slut, men "om de kom en kontrollant så skulle jag dock få betala, ja, BÖTA till o med!!!"
Efter barnmorskan träffade jag en (bak)full kusin. Käkade lunch och krängde sen kaka. Shoppade även lite nödvändiga (?) grejer. Linus hämtade upp mig efter att han slutat och så åkte vi till IKEA och handlade ÄNNU lite mer... Efter att vi kommit hem o käkat så däckade linus (som vanligt) i soffan och jag tog fram datorn och kollar lite dating in the dark (fy tusan vilken tur att man redan har pojk o slipper vara där ute i dejting-jungeln! Speciellt i ett pinsamt tv-program!) O nu fortsätter väl kvällen i samma anda som den brukar... Kolla igenom fejan en gång till, ta en kik in på familjeliv o sen väcka Linus o försöka få liv i honom/få in honom i sängen om han fortfarande vill sova. Efter de blir de lite tv, borsta gaddarna o läsa lite bok. Imorgon blir de frissan o kanske träffa mamsen (hoppas!) Wie!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

fanny, jag drömde att jag var gravid. först min kusin & sen helt plötsligt hade jag en 8,5 månaders bebis som jag gick & bar på. PANIK ! lilla ella påverkar oss alla. nu får hon snart ta & komma ! <3

2010-03-17 @ 09:19:14
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0