En bestämd madam!

Eller "en bestämd fröken" är vad min BM brukar säga om Ella... En kullerbytte-bebis sa hon oxå idag! :) Ella låg med huvudet neråt (fortfarande -tack för de!) men va ännu inte fixerad. Detta va inget konstigt tyckte hon (barnmorskan) Det kunde mycket väl dröja någon vecka till och iom att det är en "bestämd madam" (där sa hon de igen) så e det bara o vänta till lillan själv ville...
Inget var att anmärka på och jag låg precis över (ÖVER, de ni!) kurvan nu... Inte ett gram hade jag gått upp o tyckte själv att detta va helt underbart bra o sträckte på mig o sa de högt o tydligt när BM frågade... Inte rörde hon en min över detta... Känns som min BM inte hade gjort de vare sig jag gått upp eller ner 10 kilo (jo, de hade hon väl, o jag menar i all välmening. Skulle blivit knäckt om hon tyckt jag gått upp för mycket... var ska jag då göra av all glass jag smaskar i mig? :o) Skönt som tusan att allt såg bra ut iaf!

Linus o Jocke e o lämnar sofforna till Amanda. Efter de blir de käk. Bjuder väl Jocke på något eftersom Linus just nu har en HELT värdelös flickvän som knappt kan bära en påse mat hem från affären, gå upp för 2 trappor eller promenera mer än i ½ km/h utan att behöva stanna o hämta andan/ ta en paus på grund av sammandragningar. Jag kan alltså KNAPPAST asa runt på en massa soffor och därför ryker oxå pengarna snabbt som tusan efter alla vi bjuder på mat efter att dom hjälpt oss att flytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0