En tur i svedala...

Kände mig lite vilsen när jag gick ut på jakt efter lunch. Nästan lite blyg inför denna nya stad (by/håla/by-håla?) Ändå slutade det med att jag lyckades få med ett par bullar o lite pålägg på vägen hem, o tur va de, frukosten bestod endast av lite yoghurt o har efter de inte ätit något annat. Illamåendet har iaf lagt sig lite men höfterna gör fortfarande ont :S
Vaknar nu dessutom varje morgon med en molande värk. Som svag mensvärk. Spännande! (Om det nu någonsin varit spännande med mensvärk :P) Inte konstigt kanske... Om 39 dagar ska hon ju faktiskt vara här! <3

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

svedala är det nya it - jag tror starkt på det !

tack för din kommentar :) wu tang inspirerade mig till denna kreation, det får du berätta för lajne !

2010-03-08 @ 15:22:42
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Malin

barnmorskan på förlossnigen kommer hjälpa dig med andningen och du skulle vara helt ute och cykla!!!

Kram på er!

2010-03-08 @ 16:13:01
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0