Helgen som gått...

har gått snabbt! Jag o Maria har fixat o bakat o stökat ungefär hälften av tiden, och andra hälften gick åt åt att äta upp allt stök o bak :)
Linus släktingar + några vänner var här igår och hjälpte oss med det. (att äta alltså) Linus (o jag dessutom!) fick även massa fina grejer.. (Öl & whiskey) glas, (en maaassa) handdukar, pengar (oxå de en hel del, whiskey ggr 2, vodka, gin, 3 tröjor, några par björn borg-boxer, massa olika öl-sorter, sängkläder, ett par buketter blommor och en batteridriven huvud-massage-grej...
Dagen blev bra, trots att mitt humör på kvällen inte blev så bra. Det repade sig efter lite gråt o ett par tröstande kramar av älsklingen i sovrummet! Dessutom tyckte jag de va absolut rätt låt som vann. Den e bra, till skillnad från Salem's som jag bara krääääks över! Ucsh! -Att dessutom ta in Björn Gustavsson (som resten av Sverige förmodligen tyckte de va hur kul som helst) tyckte jag bara va fjantigit som fan!!

Nu ska jag o Linus åka till netonnet och byta våra färgpatroner som jag verkligen hoppas att vi får då vi slängt kvittot!!! (idiot-säljare där som sa att vi skulle ta dom ÄVEN om vår skrivare inte stod med på baksidan "Jooodå, de e dom till den skrivaren, ibland står dom inte med bara...") Om vi nu får slänga patroner för 400 spänn blir jag inte glad kan jag säga! Förhoppningsvis kan min mördar-blick få netonnet-personalen på andra tankar ;)

Vagnen anlände igår oxå! Vi fick även dom SÖTASTE kläderna av Linda o Micke! Så jäkla fina att jag har lust att trycka ut Ella här o nu bara för att få på henne dessa små prinsess-kläder <3
Snart kommer hon iaf! Om 2 dagar e de 1 månad. Aaaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0